ΜΕΤΡΟ: Ξεκινούν τα κυρίως έργα σε Αγία Βαρβάρα και Δημοτικό Θέατρο

Google news logo Βρείτε μας στο Google News. Πατήστε εδώ!


Συνεχίζεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας από το σταθμό Αγία Μαρίνα στο Χαϊδάρι στο κέντρο του Πειραιά.

Συνεχίζεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας από το σταθμό Αγία Μαρίνα στο Χαϊδάρι στο κέντρο του Πειραιά.

Η μεγάλη επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό έχει μήκος 7,5 χλμ και περιλαμβάνει 6 υπόγειους σταθμούς.

Αυτές τις μέρες σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η συναρμολόγηση του Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ) στο φρέαρ εισόδου του καθώς και οι εργοταξιακές εγκαταστάσεις στην Αγία Βαρβάρα. Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται πλέον και η 3 φάση της κυκλοφοριακής ρύθμισης στο Σταθμό Κορυδαλλό.

Εν τω μεταξύ ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής της πλάκας θεμελίωσης (οπλισμός και σκυροδέτηση) καθώς και η διάτρηση δοκών προπορείας προς Πειραιά στο φρέαρ εισόδου ΤΒΜ ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εκσκαφής αντιστήριξης της σήραγγας ΝΑΤΜ προς το Σταθμό Αγ. Μαρίνα
    
Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές εργασίες και οι διερευνητικές τομές στο δυτικό πεζοδρόμιο της Ελ. Βενιζέλου στο σταθμό Αγ. Βαρβάρα μετά από εργασίες που διήρκησαν ένα έτος. Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή πεζοδρομίων περιμετρικά του Σταθμού Κορυδαλλός.
    
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι αρχαιολογικές τομές, η παράκαμψη του δικτύου ΟΤΕ επι της οδού Δημητρακοπούλου καθώς και οι κατεδαφίσεις των απαλλοτριωμένων κτισμάτων στο Σταθμό Μανιάτικα. Ο συγκεκριμένος σταθμός έχει εξάμηνη καθυστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά αυτό δεν ανησυχεί την Αττικό Μετρό καθώς πρόκειται για τον 4ο κατά σειρά σταθμό και θεωρούν πως ο χαμένος χρόνος θα κερδιθεί στην συνέχεια.

Στον τερματικό σταθμό Δημοτικό Θέατρο  ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο τμήμα που τελεί υπό κατάληψη στην Πλατεία Αγ. Κωνσταντίνου. Αίνιγμα παραμένει το πως θα νικηθεί η ...θάλασσα στον μεγάλο σταθμό Πειραιάς που κατασκευάζεται ακριβώς κάτω από τον υπάρχοντα σταθμό της γραμμής 1. Η γειτνίαση με την θάλασσα αποτελεί τον Νο 1 κίνδυνο και προς το παρόν το εργοτάξιο είναι σε κατάσταση προετοιμασίας.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ +1 ΣΤΑΘΜΟΣ
Σε ένα μήνα περίπου αναμένεται και η λειτουργία του 7ου κατά σειρά σταθμού των επεκτάσεων που ξεκίνησαν το 2006. Μετά την παράδοση των επεκτάσεων προς Ανθούπολη και Ελληνικό έρχεται η ώρα για την λειτουργία του σταθμού Αγιά Μαρίνα που αποτελεί το κύριο έργο της επέκτασης της γραμμής 3 από το Αιγάλεω στα σύνορα με το Χαϊδάρι. Ο σταθμός αναμένεται να αποτελέσει την μεγάλη πύλη εισόδου των ΜΜΜ από και προς το Θριάσιο Πεδίο.


Πηγή: ypodomes.com